Jak łatwiej sobą zarządzać?

Macie problem z organizacją mnóstwa rzeczy do załatwienia? Nie pamiętacie co jeszcze macie zrobić i do kiedy? I przydałoby się pewnie dorzucić jakiś załącznik (zdjęcie, plik) i podzielić pracą z kimś bliskim? 

Problematyczne... A macie rozwiązanie? Ja mam! Mimo, iż znałam to narzędzie już wcześniej ze słyszenia dopiero niedawno zaczęłam korzystać. Chodzi mi o Trello. Trello pozwala tworzyć listy,które możemy dowolnie aranżować. Mogą to być listy typu: to do" albo "wishlist". Możemy w ramach listy tworzyć karteczki, nadawać im etykiety, dealine'y oraz przypisywać inne osoby, które oczywiście mają konto na trello.





Trello jest darmowe, a często w promocji można uaktywnć konto gold, dające dodatkowe możliwości. Ja je uwielbiam i korzystam z niego w kwestiach zarówno zawodowych jak i prywatnych. Mam nadzieję, że Was też zainteresuje.

Wypróbujcie koniecznie i dajcie znać, jak się Wam sprawdza!

0 komentarze:

Prześlij komentarz